گواهی اسقاط خودرو فرسوده

گواهی اسقاط خودرو فرسوده ۱۴۰۰

قابل توجه مراکز اسقاط سراسر کشور

سامانه ملی اسقاط آمادگی خود را جهت خرید گواهی اسقاط از مراکز محترم اعلام می دارد.مراکزی که تمایل به فروش دارند می توانند با شماره ۴۲۸۴۴۷- ۰۲۱  تماس حاصل فرمایند و از شرایط و نحوه پرداخت مطلع شوند .
قیمت ها به روز می باشد .
سابقه اعتبار و خدمات ما زمینه اصلی اعتماد شماست.

یکی از دلایلی که مراکز اسقاط را در رکودی بی انتها فرو برده است نحوه قرارداد با واردکننده و شرایط پرداخت آن می باشد. گاها شرایط و نحوه  قرارداد هم خوب است اما محدودیت قرارداد از بابت تعداد، مسیر قراردادها را کوتاه  می کرد. در حال حاضر سامانه ملی اسقاط با فراهم آوردن بستر اینترنتی به زودی از همه واردکنندگان و مراکز اسقاط جهت ایجاد تعاملات خرید و فروش دعوت به عمل می آورد.
تا قبل از بازگشائی طرح گواهی اسقاط ،همه مراکز اسقاط می توانند بدون محدودیت تعدادی و با خیال راحت از پرداخت وجوه نسبت به فروش گواهی اسقاط اقدام نمایند.خوب است که چرخ خودروهای فرسوده بچرخد اما نه به قیمت ترمز چرخهای مراکز اسقاط.   .ما برآن هستیم تا با ایجاد بستری مناسب هم در تامین خودروهای فرسوده و هم در فروش گواهی اسقاط قدمی هر چند کوچک اما ماندگار  در راستای حمایت و پشتیبانی مراکز اسقاط بر داریم.
ارتباطات مردمی :  ۴۲۸۴۴۷- ۰۲۱ 

 

گواهی اسقاط خودرو های فرسوده چیست ؟

با اجرایی شدن طرح نوسازی خودروهای فرسوده دولت تصمیم بر این گرفت تا واردات خودرو به کشور را منوط به داشتن گواهی اسقاط خودروهای فرسوده کند ، با اجرایی شدن این طرح شرکت های واردکننده خودرو می بایست با توجه به ارزش و تعداد خودروهای وارداتی خود خودروهای فرسوده را اسقاط نمایند ، هر خودرو فرسوده با توجه به نوع خودرو سنگین بودن (کامیون ، اتوبوس ، مینی بوس و … ) و یا سبک بودن (تاکسی ، خودرو شخصی و … ) به تعداد خاصی گواهی اسقاط دریافت میکند ، منظور این است که تعداد گواهی اسقاط برای خودروهای مختلف متفاوت است که در ادامه به ارزش گواهی اسقاط هر خودرو اشاره خواهیم کرد.

ثبت نام خرید گواهی اسقاط برای واردکنندگان خودرو

پس از ثبت نام طی نهایتا ۱ روز کاری با شما جهت ادامه مراحل تهیه و خرید گواهی اسقاط تماس گرفته خواهد شد.

    * نام شرکت و یا واردکننده

    * شماره تماس

    * تعداد گواهی اسقاط مورد نیاز

    * ایمیل شما

    واردات خودرو نیازمند اسقاط خودرو و داشتن گواهی اسقاط

    شرکت های وارد کننده خودرو برای ورود خودروهای جدید به کشور میبایست خودروهای فرسوده را به تعداد خاصی اسقاط و نوسازی نمایند ، با اجرایی شدن طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل برای کاهش آلودگی هوا و تردد خودروهای فرسوده ، دولت تصمیم گرفت تا با سیاست های خود روند نوسازی و اسقاط را به سرعت پیش ببرد . در این راستا خودروسازان و واردکنندگان خودرو طبق مصوبه ای مستلزم اسقاط خودروها با توجه به میزان فعالیت تولید و واردات خودرو شدند .

    تعداد و ارزش گواهی اسقاط در ازای اسقاط و نوسازی انواع خودرو

    تعداد گواهی اسقاط در ازای نوسازی خودروهای فرسوده متفاوت است ، در لیست زیر ارزش گواهی اسقاط انواع خودروهای اسقاطی را بیان میکنیم تا وارد کنندگان خودروهای فرسوده بتوانند با سیاست انتخاب خودرو اسقاطی با توجه به واردات خود اطلاع کافی را کسب نمایند .

    ماشین های سبک و سواری ۱ گواهی اسقاط

    وانت بالای یک تن ۲ گواهی اسقاط

    مینی بوس فرسوده ۵ گواهی اسقاط

    اتوبوس فرسوده ۱۴ گواهی اسقاط

    کامیونتهای بین ۲ تا ۶ تن ۳ گواهی اسقاط

    کامیونهای سبک۶ تا ۱۰ تن ۵ گواهی اسقاط

    کامیونهای متوسط ۱۰ تا ۲۶ تن ۱۲ گواهی اسقاط

    کامیونهای سنگین بالای ۲۶ تن ۱۴ گواهی اسقاط

    کامیونهای کشنده ۱۶ گواهی اسقاط

    خرید و فروش و نحوه تهیه گواهی اسقاط برای واردکنندگان خودرو

    تهیه گواهی اسقاط و نوسازی خودرو یکی از معضلات شرکت های واردکننده خودرو بوده که میبایست مدت ها منتظر طی شدن روال اسقاط خودرو بمانند تا بتوانند با دریافت گواهی اسقاط و مجوزهای لازمه خودروهای مورد نیاز خود را وارد کشور سازند ، سامانه اسقاط خودرو های فرسوده با اسقاط و نوسازی خودروهای فرسوده و آماده سازی گواهی اسقاط انواع خودروهای فرسوده از وارد کنندگان عزیزی که تمایل به خرید گواهی اسقاط دارند ثبت نام به عمل می آورد .

    قیمت گواهی اسقاط خودروهای فرسوده

    کلمات کلیدی مرتبط با مطلب برای ورودی داده : گواهی اسقاط چیست – خرید گواهی اسقاط – فروش گواهی اسقاط – ارزش گواهی اسقاط – خریدار گواهی اسقاط – واردات خودرو – گواهی اسقاط خودرو سنگین و سبک – نرخ گواهی اسقاط خودرو فرسوده – شرکت های واردکننده خودرو – ورود خودرو به کشور – مراکز اسقاط خودرو فرسوده