خودروی کارکرده خارجی

اما و اگر های خودروهای وارداتی دست دوم…
برای خرید خودروهای واردای دست دوم دست نگه دارید!!!
در نگاه اول اختلاف قیمت و کیفیت خودروهای وارداتی نسبت به خودروهای ساخت داخل و چینی قطعا انتخاب همگان را به سمت خودروهای با کیفیت شرکت هایی مانند هیوندا، کیا، رنو و … می برد.
و ابن خود به خود چرخه فروش خودروهای داخل را از بین می برد یا تاثیر چشم گیری در کاهش قیمت خودروهای داخلی یا فروش محصولات چینی خواهد داشت.
شما هم قطعا به همین موضوع فکر می کنید….

این در واقع یک خودزنی برای تولیدات داخلی می باشد. با این اوصاف چند رویکرد قابل پیش بینی می باشد.

  1. واردات خودروی دست دوم را منوط به احراز شرایط خاص برای افراد حقیقی خواهند کرد. مثل نداشتن پلاک انتظامی به نام مالک یا عدم خرید خودرو در ۴ سال گذشته که واقعا یک مضحکه ای بیش نخواهد بود- آیا ممکن است کسی متقاضی واردات خودرو باشد و تمایل به سرمایه گذاری در خرید خودروهای وارداتی را داشته باشد!!و تا پلاکی به نامش نباشد؟ که عملا محترمانه در حال مسدودسازی واردات خواهند بود. مثل اینه که قفس را ببندید و به پرنده اجازه پرواز دهید که امیدواریم اینطور نباشد.
  2. رویکرد دوم درخواست شرکت هایی که نمایندگی خودروهای وارداتی را دارد مبنی بر اضافه کردن هزینه ای جدای از هزینه های تامین و ترخیص و شاره گذاری به هزینه های واردات می باشد. اینطوری شرکت های خوروساز که نمایندگی خودروهای وارداتی را دارند حتی اگر تولیدی هم نداشته باشند، با دریافت این  وجوه ضمن سودآوری چند ده هزار میلیاردی می توانند خدمات نمایندگی ها را رونق و به ارائه این خدمات به خوردوی داخلی اقدام نمایند.
  3. رویکرد سوم همین است هیچ کدام از اتفاقات فوق هم شکل نگیرد و شرکت های خودروساز که نمایندگی خودروهای وارداتی را دارند نسبت به دریافت وجه بابت ارائه خدمات به خودروهای وارداتی در حمل به نمایندگی های خود اقدام نمایند که این خدمات پس از واردات، خود نیز انگیزه ای برای سکوت خودروسازان برای واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی و خروج از انحصار خواهد بود که بعید است!!!
  4. رویکرد بعدی شاید افزایش تعرفه های گمرکی و خدمات ترخیص و شمار گذاری باشد که قطعا در دستور کار قرار خواهد گرفت تا بتواند قیمت تمام شده خودروی وارداتی را تا جائی بالا ببرند که هم زبان ،مردم و برخی از مسئولین بابت خروج از انحصاری بودن شرکت های واردکننده بسته شود. هم در یک قیاس محلی مردم اجبارا مجددا به خوروهای داخلی رو آورده و این بار خرید خودروی داخلی را با قیمتی بالاتر از گذشته و پایین تر از خودروی وارداتی دست دوم تقسیم نمایند.

از هر طرف با هر رویکردی نگاه می کنیم نمی شود باور کرد که خودروی واداتی دست دوم به صورت خارج از انحصار و با قیمت پایین به دست مردم رسیده و خودروسازان داخلی هم سکوت کرده و به این منفعت مردمی لبیک بگویند.
اما در نهایت خارج از همه مباحث فوق ما در هر صورت ما کنار شمائیم تا با بهترین شرایط و امکانات و خدمات بتوانیم آخرین آئین نامه ها را برای واردات خودروی دست دوم برای شما عزیزان و به نفع شما اجرا کنیم.
به همین خاطر صفحه پیش ثبت نام شماره گذاری خدمت خودروی وارداتی را آماده کرده تا در اسرع وقت با مجرب ترین کارشناسان این حوزه، در چارچوب قوانین نسبت به واردات خودروی مد نظر شما اقدام نمائیم.
در این وضعیت نامشخص نیز شرکت هایی با عناوین مختلف نسبت به اخذ وجه های عجیب و غریب از مردم می نمایند و در ارائه خدمات کوتاهی یا کلاهبرداری می کنند و شاید یکی از بازارهای کاذبی که راه بیافتد همین حوزه خدمات تامین و ترخیص و شماره گذاری باشد که با نسبت های مختلف نسبت به خالی کردن جیب مردم اقدام می نمایند.

مرکز پرداز اطلاعات پایا همراه شماست تا با هزینه ای پایین در چارچوب قانون انتخاب کنید – مشاوره بگیرید و با خیال راحت نسبت به واردات خودروی دست دوم خود اقدام نمایند.

ثبت نام خودوری وارداتی دست دوم