هفته گذشته مجموعه سما(سامانه ملی اسقاط) با تغییر در استراتژی های مدیریتی ،مهندس نصرالهی از کارشناسان ارشد صنایع را به سمت مدیر عاملی این مجموعه انتصاب کرد.مهندس نصرالهی از مدیران با سابقه ،باتجریه و تحصیلکرده صنایع می باشد که سالهاست در حوزه های مختلف بازیافت، دستاوردهای چشمگیری در مدیریت خود داشته است.

مجموعه (سما) در سال ۸۷ به پیشنهاد مهندس بخشنده ،جهت اطلاع رسانی و ارائه خدمات غیرحضوری به مالکان خودروهای فرسوده و ارائه خدمات ویژه به مراکز اسقاط ایجاد گردید.این رسالت در فراز و نشیب های بسیاری از سوی تهدیدات و حمایتهای دولتی و خصوصی همیشه مورد نامهربانی هایی قرار گرفت.

اما با تمام مقاومت های درون صنفی ،بالاخره قدرت مردم بر منافع اشخاص پیشی گرفت و اینک با استعانت از خداوند منان با حمایت مردم ،بزرگترین کانالهای اطلاع رسانی خودروهای فرسوده و بزرگترین سامانه های ثبت نام و اطلاعات این خودروها در سراسر کشور در اختیار این مجموعه می باشد و تمام این موفقیت را مدیون نیت خیر مدیران و صداقت گفتار و رفتار در تعامل با مردم می داند.
مجموعه (سما ) اینک به مدیریت آقای نصرالهی در جهت رسیدن به اهداف و رسالتهایش همچنان با اقتدار ایستاده و در این مسیر دست یکایک خدمتگزاران به این صنف را به گرمی می فشارد.
بخشنده در جلسه معارفه اعلام کرد:اینک که بستری دیگر برای خدمت به صنعت و مردم عزیزم ایجاد شده و سامانه ملی اسقاط به بلوغ خود رسیده است جهت بهره گیری از کارشناسان توانمند و گسترش فعالیت های مجموعه باید استراتژی مدیریت مجموعه سما را تغییر داد به این جهت با معرفی مهندس نصرالهی از خدمت همه ی همکاران و فعالان این حوزه مرخص شده و برای همه ی  عزیزان آرزوی موفقیت و پیروزی دارم .

ایشان اعلام کرد:طرح های در قالب (سما ) جایگزینی ،پیشخوان و …به همه مراکزی که تمایل به همکاری داشته باشند ارائه می گردد. در این مسیر هیچ اجباری به اقناع نیست.طرح های (سما)  برای مراکز اسقاط کاملا اختیاری می باشد.

نصرالهی بعد از معارفه اعلام کرد:رسالت ما همان رسالت پیشین است و راهی جز خدمت نمی یابیم و در این راستا حتما حمایت گر تشکلهای دلسوز خواهیم بود.