سامانه پیش ثبت نام خودرو های فرسوده به شرکت پایا تجارت واگذار شد.‌

سامانه پیش ثبت نام خودرو های فرسوده (وب سایت nosazi.org و khodrofarsoodeh.ir ) بالاخره طی قراردادی به شرکت پایا تجارت امن با مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور و اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی به کد آیسیک ۷۴۹۸۲۹/۳ و شناسه صنفی ۰۴۶۷۸۴۱۱۲۸ واگذار گردید.

بالاخره بعد از سال ها بی توجهی انجمن صنفی مراکز اسقاط و تعاونی بازرگانی به ظرفیت ها و پتانسیل  های ایجاد شده و عدم توجه به شعار سال، تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، کلیه سامانه های پیش ثبت نام و اطلاع رسانی طرح های نوسازی خودرو های فرسوده به شرکت پایا تجارت امن جهت طی مسیر دانش بنیان شدن واگذار گردید.

مدیر اسبق سامانه اعلام کرد: سال ها در تلاش بودیم تا بتوانیم تحت نظارت و مدیریت اصناف و تشکل های صنفی خودرو های فرسوده، ظرفیت موجود را در اختیار مراکز اسقاط و بازیافت قرار دهیم. اما متاسفانه از یک سو عدم وجود دانش فناوری ارتباطات و اطلاعات و از سوی دیگر بی توجهی به مقوله مارکتینگ خودرو فرسوده بر اساس تکنولوژی روز، مسیر این همکاری را از انجمن صنفی به سمت سازمان های مرتبط دیگر هدایت کرد.

امیدواریم به هر نحو این ظرفیت ها در مسیر درست خدمت به مردم و مراکز قرار گیرد و در آینده ای نه چندان دور شاهد نتایجی ثمربخش و دستاوردهایی مهم در این خصوص باشیم.